follow me taw...!!! i will follow u back

Friday, September 3, 2010

Jom Join Contest ku


aku telah ditag oleh pn shidasyakirin utk join Contest dr blog ct nurmarlissaa...
trima kasih kerna tag sye... hehehe
so aku pun melangsaikan utang aku la dengan mengjoinkan diri...
dengan pantasnye aku menziarah blog empunya tanah...
hehehehe.. meh aku describe skit la tentang ct nurmarlissa nih...

beliau yg bernama ct nurmarlissa... moto blognye adalah "Versatile, Vibrant, Vogue" LADY
memang sesuai dengan beliau.. sebab die memang versatile,
vibrant, n vogue d vass gitu...
pd pendapat aku jugak, ct nurmarlissa nih mesti peramah dan berani orgnyer...
happy go lucky dan suke travel....
kan kan kan... harap2 betul semua pendapat sye tuh.. hehehe

next kene tag 5org kawan:
- she qeen
- kak diana
- ct noorytah
- dida
- aida
- hezrina

sesape yg nk join klik je di SINI....

2 comments:

shidasyakirin said...

psst.. i cik lagi la wak.
lum kawin lagi..hhehehe

ct_nurmarlissaa said...

tqsm dear...salam pekenalan..:-
)

Post a Comment