follow me taw...!!! i will follow u back

Monday, February 14, 2011

CONTEST: SHOWING YOUR LOVE


nak join klik link kt atas ye... tarikh tutup pada 15 Februari 2011

penaja utama contest ni :
gambar yang me pertaruhkan :
-
-
-

Nama saya  : Nur Arzieyana bt Ariffin
Nama Kesayangan : Muhammad Rayyan Danish b Khairul Anuar
Hubungan : Ibu dan Anak

Gambar ni diambil masa papa g beli barang di mydin. Rayyan sibuk suruh saya amek gambar dengannya... sambil sibuk pegang kamera die mahu mencium saya. =)
Dengan kehadiran Rayyan Danish maka lengkaplah kehidupan saya dan suami. Kehadirannye membuatkan saya sentiasa gembira dan tersenyum riang. keletahnya membuat saya rasa sgt terhibur. Rayyan Danish anugerah Allah yg paling berharga dlm hidup kami. Dia selalu mencuit hati kami... die membesar dengan sihat dengan susu badan ku... saya harap die akan menjadi anak yang soleh dan sentiasa ingat pada Allah SWT..



1 comments:

ummisofea... said...

ok noted..

nway..gudlak

Post a Comment